Facebook verslui: socialinės žiniasklaidos marketingas

1315 Komentarų nėra

Facebook – tai efektyvi socialinės žiniasklaidos marketingo priemonė, galinti ne tik generuoti lankytojų srautą pagrindinei įmonės svetainei, bet ir gerokai padidinti verslo klientų skaičių

Kam verslui reikalingas Facebook?

Daugeliui verslo žmonių Facebook labiau asocijuojasi su pramogomis, paskalomis ir neaiškiais pokštais, o ne priemone, kuri kaip nors gali būti naudinga verslui. Nepaisant to, šiandien beveik bet kokios rūšies verslą sunku įsivaizduoti be Facebook. Kodėl? Kokia įmonėms nauda iš Facebook?

Štai keletas statistinių faktų (pagal socialinių tinklų analitikos lyderių Socialbakers 2013 m. gruodžio mėn. ataskaitas).

Facebook naudotojai didžiuosiuose Lietuvos miestuose

Facebook naudotojai didžiuosiuose Lietuvos miestuose

Beveik 32 % procentai Lietuvos gyventojų, t. y. maždaug kas trečias Lietuvos gyventojas arba daugiau nei vienas milijonas (o tiksliau – 1 118 500) naudojasi Facebook. Vien didžiuosiuose Lietuvos miestuose gyvena beveik 400 000 Facebook naudotojų.

Facebook naudotojų pasiskirstymas pagal amžiaus grupes

Facebook naudotojų pasiskirstymas pagal amžiaus grupes

Vaizdžiai tariant, Facebook yra akys ir ausys, kurios gali sužinoti apie jūsų verslą ir jūs galite rasti tokių klientų, apie kuriuos anksčiau net neįsivaizdavote. Jums nereikia kurti bendruomenės ir ieškoti, kam papasakoti apie savo verslą – ji jau yra Facebook ir dalis tos bendruomenės narių be jokios abejonės yra esami arba potencialūs jūsų klientai. Bendraukite su jais ir iš karto gaukite atsiliepimus apie savo planus, produktus ir veiksmus. Ir neabejokite – jūsų konkurentai jau tikriausiai naudojasi Facebook.

[list icon=“icon: thumbs-o-up“]

  • Daugiau nei pusė Facebook naudotojų apsilanko bent kartą per dieną. Tai nemažas skaičius potencialių lankytojų, kurie gali ką nors sužinoti apie jūsų verslą arba kuriems galėtumėte ką nors pasakyti ir parodyti.
  • Facebook lankytojai naršo puslapius vidutiniškai 15 valandų per mėnesį. Tai pakankamas laiko tarpas, per kurį kas nors gali pastebėti jūsų įrašą, nuotrauką arba komentarą.
  • Vienas Facebook naudotojas vidutiniškai turi daugiau nei 130 draugų. Tai reiškia, kad kaskart, kai kas nors susidomi jūsų pateiktu turiniu, yra tikimybė, kad jis juo pasidalins su savo draugais, o draugai su savo draugais ir t. t.
  • Vidutiniškai vienas Facebook naudotojas įvairiais saitais susijęs su daugiau nei 80 įvairių puslapių, bendruomenių, grupių ir pan. Tai dar labiau padidina tikimybę, kad kas nors pamatys ir susidomės jūsų pateiktu turiniu.
  • 75 % jūsų puslapio „patinka“ gaunami naudojant Facebook skelbimus. Tai reiškia, kad Facebook skelbimai yra viena iš efektyviausių skelbimų platformų. Jūs galite skelbimus rodyti konkrečiai apibrėžtai auditorijai (pagal amžių, lytį, geografinę vietovę ir pan.) – pigus ir paprastas sprendimas.

[/list]

Apie autorių

Internetinių svetainių kūrimas, internetinių svetainių priežiūra, internetinė rinkodara, SEO paslaugos, turinio valdymo sistemos

Panašūs įrašai

Parašykite komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus atskleistas. Privalomi laukeliai pažymėti žvaigždute (*)

Tūkstančio mylių kelionė prasideda nuo vieno žingsnio.

Laodzi